helmamieke.reismee.nl

lekker doen dagje!

Gewapend met de geschreven uitleg voor de korte looproute en met het idee dat we het nu echt wel weten, hebben we ons vandaag door de taxi af laten zetten,op het punt waar we binnendoor naar het huis zouden kunnen lopen.... net als gisteren........

Helaas pindakaas,ons richting en orientatie gevoel liet ons toch iet wat in de steek. Niet getreurd we hebben een heerlijke extrawandeling om de grote boedha stoepa gelopen onder het genot van mooie mantra gezang.en mee in de loop flow van de vele boedistische monnikken., het blijft een heel bijzondere ervaring.

Vandaag weer heerlijk met de kinderen van het Marinka huis gewerkt. Eerst de boel aan kant in het lokaaltje om daarna weer heerlijk te tekenen, stempelen en kroontjes en armbandjes te maken, de meiden kwamen even later terug met tassen, armbanden en mooi versierde kleding, echte dames in spe, Didi Mieke......de kroontjes een echte topper!

Later in de middag,voor onze belangrijke balans, een heerlijke lunch op een dakterras rondom de stoepa. Met een volle maag weer klaar voor een robbertje onderhandelen met de taxi chauffeurs, deze keer ging nu zonder al te veel problemen...... ook dit is Nepal, hahaha.....

Vieze gore, stof en nare smog.... lucht.. Maar okee. het is toch een foto waard!

Sylvia

Meiden,ik heb bewondering voor jullie.
En wat een schatjes.
Succes en geniet er toch ook maar van.
Jullie zijn fantastich.
Groetjesssss

Trudy Lamers

Namaste Mieke en Helma,
Ik smelt bij de lach die jullie op de gezichtjes van de kinderen toveren! Geweldig. Als jullie weer in het Kanti zijn doe dan de groetjes aan Dr. prakash en de verpleegkundigen. Geniet ervan.

Jolanda de Haas

Goed om te lezen dat jullie kunnen doen waar jullie (ook) voor zijn gekomen.
Ik geniet van jullie mooie verhalen en het geeft weer een beetje relativering voor alle hectiek hier!

geniet!
Jolanda

Betty

Hai Mieke,
's Avonds achter de computer geniet ik van jullie avonturen, bijzonder is dat... Fijn was het vandaag om je op de foto's zo lekker met de kinderen bezig te zien!!! Elke dag als ik door Zoeterwoude rijd, denk ik even aan je hoor! Leuk ook om Rianne af en toe op de foto's tegen te komen. Bye!