helmamieke.reismee.nl

Wij zijn in Nepal!

hallo allemaal, we zijn na een rustige vlucht maar weleen lange zit veilig in nepal aangekomen. Bij het landen hebben wij de Himalaya in al zijn pracht kunnen zien! Op het vliegveld niemand die ons af kwam halen!!!Maar aan belangstelling geen gebrek iedereen wilde ons wel wegbrengen. Een aardige meneer van een reisorganisatie heeft ons geholpen. het guesthouse had ons vergeten!!! Maar het welkom was zo vriendelijk en gastvrij dat maakte alles weer goed. We zijn met een wrak van een taxi maar met een vriendelijke chaufeur naar Patan gebracht, Wat een rit alles rijdt kris kras door elkaar , We zijn er en hebben heerlijk gegeten.

Evie

Wat fijn dat jullie vlucht goed is verlopen. Wat suf dat ze vergeten zijn jullie op te halen. Geniet van alle indrukken en vergeet geen foto's daarvan te maken! Over 3 weken is alles wat je ziet "normaal" en dan vergeet je bijna hoe bijzonder het is..
Zet 'm op daar!
Liefs Evie

anny

Hoi Meiden. Wat fijn om te horen dat alles redelijk
goed gegaan is. Hoop dat jullie"huisje"wel een fijne plek
is om te vertoeven.
Maak er wat van en we blijven jullie volgen.
XX Piet en Anny.

broertje Wmmerd

Net gelezen dat julie goed zijn aangekomen dat is goed nieuws.
Hopelijk hebben julie ook een goede nacht.
Maar dat zullen we nog wel horen misschien.
Nou groeten uit Leimuiden en we schrijven wel weer.
gr Wim en de rest xxx

Loes Hogenelst

Hallo dames,

Wat fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Vanavond al even met Nina zitten lezen op jullie blog. Nina moet erg lachen om de foto's.
We gaan nu standaard invoeren, dat als ze uit school komt dat ze eerst even op jullie blog gaat kijken wat juf Mieke allemaal beleefd heeft die dag.

xx Loes en Nina

Jolanda de Haas

Fijn dat de heenreis goed is gegaan! Ik resi in gedachten mee!

groetjes

Jolanda

Mariska Stijger

Wat fijn dat jullie een goede reis hebben gehad en veilig zijn aangekomen!!Nu nog even bijkomen van de reis en de cultuur op jullie af laten komen. Succes woensdag!!!

Liefs Mariska

Piet

Eindelijk!! zijn jullie daar. Maak er wat moois van en geniet er van. Fijne tijd. Groet van uit een mistig Nederland.

Piet.

anja jan

hoi mieke en helma. fijn dat jullie reis goed is verlopen,
jammer dat ze jullie vergeten waren. maar samen kunnen
jullie een hoop aan. en nu genieten , we gaan jullie volgen xxxx

gabrielle

Hoi beiden, dit aankomst verhaal herken van onze Judith en haar vriendin, die op het vliegveld in Tanzania ook opgehaald werden.
Hopelijk is het onderkomen tijdens jullie verblijf wat jullie ervan verwacht hebben. Stromend water, ik denk van niet!!!! Dus gewoon genieten van alles wat er wel is!

alies

Hoi Helma en Mieke,

Wat een belevenissen al! Klinkt goed en ik hoop dat jullie een mooie tijd zullen hebben in Nepal! Mooie foto's hebben jullie al geplaatst. Ik kijk uit naar jullie belevenissen!

Liefs voor Helma en groet voor Mieke

Alies

Greet Feitsma

Hallo Helma en Mieke
Fijn dat jullie reis goed is gegaan,en nu maar genietenvan alles.
Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen op jullie reis,dan reis ik ook een beetje mee.
lieve groet van greet