helmamieke.reismee.nl

tijdelijk afscheid van mijn klas

Vrijdag 12 oktober was voorlopig even mijn laatste werkdag in SO 4. Al een paar weken waren we aan het werken over het maken van verre reizen( thema van de kinderboekenweek) De kinderen weten goed dat ik op reis ga naar het land van de hoge bergen en waar ze namaste zeggen om elkaar te groeten. Het afscheid was heel gezellig we hebben met elkaar koffie gedronken en een taartje met vliegtuig erop gegetenin het restaurant van het RRC. Mats, Iris, Nina, Joshua,Gabriel en Anna wat heb ik een mooie tekeknigen gekregen, hartelijk dank! Collega'svan de Thermiek en van het RRC dank voor de gezellige ochtend en alle verwennerij.

Tot in januari Mieke

Reacties

Reacties

Lizette

Ik baal zo dat ik ziek was, een hele dikke kus Mieke!!!!

Carmen

Hallo Mieke, heel jammer dat Anna er niet bij kon zijn! Ze begint nu pas weer op te krabbelen! Wij wensen jullie een hele fijne reis met bijzondere en mooie ervaringen! Zorg niet alleen goed voor de anderen maar ook voor jezelf! Goede reis en tot volgend jaar! Wij gaan vanuit Nl jullie ervaringen volgen! Groetjes Van Wim, Carmen en dikke kus en knuffel van Anna

Thea

Hoi Mieke en Helma, van anny de site gekregen om je te volgen.
Dat gaan we zeker doen.
Geniet van alle momenten en neem alles op in iedere vezel van je lijf.
Geniet ervan dikke knuffel van mij en Jan xx

Lyanne (en Arthur en Annette)

Ha Mieke, Geniet ervan! Heel veel succes en plezier! Leuk dat we jullie belevenissen mogen volgen! groetjes Arthur en Annette en een hele dikke knuffel van Lyanne!(en van Floor en Meike)

Trudy uit Nijmegen

Namaste Mieke en Helma, het avontuur kan beginnen. Kriebels in de buik, onrust en misschien wel een beetje spanning. Het hoort er allemaal bij. Het afscheid is altijd even lastig maar als jullie in het vliegtuig zitten gaat dat allemaal over. Geniet er enorm van! Ik ben een klein beetje jaloers op jullie. Ik ga jullie volgen. Lieve groetjes Trudy

Loes Hogenelst

Hallo Mieke,

Ik heb je vrijdag nog geprobeerd te bereiken, maar er werd op school niet meer opgenomen. Ik wens je een hele fijne tijd en we gaan je helemaal volgen!!

Lieve groetjes van ons allemaal en een dikke kus van Nina.

Brenda

Hoi Mieke,
Het was zeker een gezellig "tijdelijk" afscheid!! Heel veel plezier en succes daar. Ik ga je volgen de komende tijd.

Heel veel liefs Bren

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!