helmamieke.reismee.nl

Tickets zijn binnen!!! we kunnen gaan!

Donderdag 4 oktober hebben wij de tickets binnen gekregen. Na een stuntelige actie van Mieke( verkeerde reiswinkel en een hoop gelach) hebben we nu de tickets in handen. We vliegen met ArkeFly. Wij vliegen van Schiphol naar Kathmandu- Tribhuvan luchthaven.Vrijdag 19 oktober vertrekken wijom 23.35u en zijn zaterdag 20 oktober om 16.20u in Kathmandu. In deVerenigde Emiraten maken we een tussenstop vanruiméén uur. Daarna is het nog ruim vier en een halfuur vliegen. Rianne, heeft voor ons een chauffeur geregeld die ons naar het guesthouse in Patan zal brengen waar wij tijdens ons verblijf in Nepal zullen wonen. Het begint nu echt te kriebelen zeker als het regent hier! Straks heerlijk op het daktarras in de zon

Wink

Helma en Mieke

Reacties

Reacties

Trudie

Wij gaan jullie volgen....

Melinda&Joost

We gaan jullie zeker volgen!
En zijn ontzettend benieuwd naar de verhalen en foto's!

Ben trots op je mam en Helma!

Angele

Wat een gave onderneming. Ben jaloers op jullie.
Heel veel geluk en dat alles goed mag verlopen.
Ik ga jullie volgen.

Karin

Hoi Miek & Helmi

Was gisteren even bij kees en Miek enne bij Miek beginnen de zenuwen al aardig te komen. (stukkie vliegen) en het avontuur kan gaan beginnen. We gaan jullie volgen en nog succes met de laatste voorbereidingen.

Winnie

Wat een super avontuur! Natuurlijk ga ik jullie volgen. Zo'n bewondering voor jullie initiatief! Ik hoop je nog even te zien en gedag te zeggen...
Liefs, geluk en lol!

Anny

Hoi Mieke en Helma.

Wat gaat het nu echt snel. Helemaal naar Nepal. We
gaan jullie zeker volgen de komende weken.

nelvandervalk@hotmail.com

Nu het bijna zover is beginnen bij mij ook de kriebels, kijk uit naar al jullie belevenissen.
Zouden ze daar ook een kringloopwinkel hebben Helma?

groetjes Nel

lizette mulder

heel veel plezier en geniet met volle teugen van jullie droom!!!

ik geniet wel op afstand mee.....

Anita Schrama

O meiden wat een geweldig vooruitzicht. En wat een mooie droom die jullie gaan waarmaken.
ik ga jullie zeker volgen.
Gr Aniet

irene

geweldig avontuur ,veel plezier
ik ga jullie volgen
ik kom van de week nog even langs of bel je even op
groetjes en liefs irene

Bente

Nog een week en dan is het zover. Een super avontuur. Ik ga jullie zeker volgen.

Liefs, Bente

Henny (clown stip.pi)

Sapperdesapperdeflap en speciaal voor Helma, rugstipgoudoogdaas :-)!
Jullie droom wordt werkelijkheid!
Ik ga jullie zeker volgen en ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Wens jullie een goede reis en een mooie en inspirerende tijd toe.

Liefs en een vrolijke groet, Henny

Mariska Stijger

Hoi Mieke en Helma,

Alvast heel veel plezier en natuurlijk een goede vlucht.
Ik ga jullie zeker volgen!!
Succes nog met de laatste voorbereidingen.

Mieke, ik bel je van de week nog even.

Groetjes Mariska

Leontien

Goeie vlucht en ik zal zwaaien als ik jullie over zie komen. Groetjes Leontien

Winnie

Nog maar een paar uurtjes en dan gaan jullie de lucht in, kom je straks even gedag zeggen en nog een dikke knuffel geven. Fantastisch dat jullie dit gaan doen, maar ga je wel missen hoor!
XW

Angele

Nou dames, heel veel plezier, en een goede vlucht toegewenst.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!