helmamieke.reismee.nl

Een glimlach van een kind doet je beseffen.......

Reacties

Reacties

Marion

Ontroerend jullie verhalen en beelden. Jullie brengen kleur en straks ook nog licht in het leven van kinderen die dat zo goed kunnen gebruiken. Mooi werk meiden!
Gisteren bij SBS6 een programma gefilmd in Nepal. Wat een prachtig land.

Karin

Dat je leeft...... schitterend.

Nelleke en Alies

Samen aan een bakkie reageren wij op jullie site! Vol bewondering hebben we al jullie berichten bekeken. Wat een ervaring moet dat voor de kinderen en voor jullie zijn. De weken vliegen en het wordt vrijdag alweer 3 weken! We blijven jullie volgen!!!!

Liefs van ons!

DIRK

Hoi baas Helma,
Ik heb heel goed mijn best gedaan, ik luister heel goed en daarom mag ik nu op troon van Spicy mijn oude nanny

Ik ga volgende week lekker in Katwijk logeren bij Nel en Leo maar ik ben bang dat ik daar in een schuurtje moet slapen

Dikke kus van Dirk

ps. ik kan nu zelf het hekje in de keuken open maken.... knap he!!!

helma

Dirk, ik zou maar oppassen anders neemt Bo je mee naar Nepal.... hier heb je echt wat we in nederland een hondenleven zou noemen, vechten met de straathonden om je plekkie, slapen op straat en iedereen trapt je opzij... moeilijk om te zien soms maar meestal wordt je totaal geneeerd als hond, en snachts... zeg zelfs ik tsjoep!( betekend shut up) tegen de honden.... dus je bent gewaarschuwd :) knuff
Helma

Dirk

Ik ga toch liever naar Katwijk, ik zal heel goed luistern maar ik zie allemaal leuke dingen waar ik niet vanaf kan blijven.

Stond net lekker op de bank Penny,s beker leeg te lebberen, lekker hoor die limonade.

Ik heb ook vandaag geplast op 3 poten tegen een boom aan..... stoer gezicht wel vond Bo

hele dikke knuff

Dirk

Ed

Hi Helma, ik ben nu even bij Bo en zie daar stukjes van jullie verhaal. Ik zal het straks thuis wel allemaal gaan lezen.
Groetjes,
Ed

Ed

.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!